FRONTERA

CICLE DE CINEMA GAUDÍ

Comprar
4 €
dijous 19 de març | 20:00 h
Durada: 101 minuts

Venda d'entrades ONLINE a www.teatredelacostabravasud.cat i entrapolis.com 

Venda presencial d'entrades a :

Casa Saladrigas de dimarts a divendres de 10.00 a 12.30 h (només pagament amb targeta)

Taquilla del Teatre 1h abans de l'inici de l'espectacle

Compartir

Direcció: Judith Colell

Guió: Miguel Ibáñez Monroy, Gerard Giménez Forner

Productora: Coming Soon Films, Diagonal Televisió, Crespeth Films, Bulletproof Cupid (Bèlgica)

Estrena: 12/12/2025

Durada: 101 min.

Gènere: drama, thriller

Versió: català, castellà, alemany i francès

Intèrprets:

Miki Esparbé,María Rodríguez Soto,Asier Etxeandia,Bruna Cusí,Kevin Janssens,Jordi Sánchez,Joren Seldeslachts,Ainet Jounou,Jael Borrás,Anna Franziska,Lauren Müller,Pepa López,Maria Molins

Sinopsi: 

Judith Colell torna a la pantalla gran amb Frontera, una mirada cap a les entranyes de la postguerra als Pirineus Catalans. Un thriller històric inspirat en les vides reals d’un grup de persones que van posar en risc les seves vides per salvar-ne d’altres.

Som al 1943, i Franco ha bloquejat el pas als refugiats jueus que fugen del nazisme. En un poble fronterer, Manel Grau és un funcionari de duana amb un passat republicà que, juntament amb la seva dona Mercè i altres habitants del poble, ajudarà a travessar clandestinament a tants jueus com sigui possible. Entre tots, contravenint les ordres franquistes i desafiant la por, es veuen atrapats en una causa que posarà a prova fins on estan disposats a arriscar per aquells que ho necessiten.

Amb un repartiment estel·lar format per Miki Esparbé, Maria Rodríguez Soto, Bruna Cusí i Jordi Sánchez, Frontera rescata el passat per parlar del present, i ens ofereix una commovedora reflexió sobre el coratge individual i la responsabilitat col·lectiva, i la fràgil línia que separa la humanitat de la barbàrie.

Video Youtube
Dijous
19
mar