CANCIONES PARA UNA CANTAORA
MARIA TERREMOTO
Venda d'entrades ONLINE a www.teatredelacostabravasud.cat i entrapolis.com
Venda presencial d'entrades a :
Casa Saladrigas de dimarts a divendres de 10.00 a 12.30 h (només pagament amb targeta)
Taquilla del Teatre 1h abans de l'inici de l'espectacle
La cantaora de l’emblemàtica saga gitana dels Terremoto de Jerez, que malgrat la seva joventut ja és una de les figures més rellevants del panorama flamenc actual, afronta un dels grans reptes de la seva carrera: recórrer les cançons que han marcat la seva vida, explorant territoris més allunyats del flamenc i amb l’únic acompanyament musical del piano d’Alejandro Cruz Benavides.
A Canciones para una Cantaora, María Terremoto filtra a través de la seva veu grans cançons de diversos gèneres i artistes que l’han influït al llarg de la seva trajectòria vital, reinterpretant-les amb una mirada pròpia i aportant-hi la seva essència flamenca.
Per la seva banda, el pianista, compositor i director musical Alejandro Cruz Benavides aporta a l’espectacle una musicalitat singular per a aquest tipus de repertori, mantenint una complicitat artística i una compenetració mil·limètrica amb la cantaora.
Espectacle inclòs al festival FlamenGI.
Veu: María Terremoto
Piano: Alejandro Cruz Benavides




