Cineclub Adler presenta: L’edat imminent

4 €
dijous 26 de novembre | 20:30 h

SINOPSI

La vida d'en Bruno, un noi de 18 anys, es veu cada vegada més limitada per la creixent dependència de la seva àvia Nativitat, de 86, l'única família que el jove ha conegut. Quan sorgeix l'oportunitat de portar-la a una residència geriàtrica, tots dos hauran de lidiar amb una decisió que no s'havien permès formular.

Sessió de FilmoXarxa, iniciativa que es proposa potenciar i difondre el cinema català i europeu, incrementar l'oferta cinematogràfica en llengua catalana a les pantalles del país i fomentar la cultura cinematogràfica entre la ciutadania.

Un film sorprenentment madur, obra de sis alumnes de Comunicació Audiovisual que es presenten amb el nom de Col·lectiu Vigília.

Film guardonat amb el Premi DAMA al Millor Guió de Pel·lícula Espanyola del Festival de Xixón 2024.

Què n’han dit:

“Una pel·lícula senzilla i sensible, efectivament jove, molt, tremendament jove (per com transpira, per l’edat dels protagonistes i les seves activitats, per la seva mirada al món) i tanmateix atresora una seriositat, maduresa en diria jo, tant en l’enfocament de la qüestió social i argumental (la dependència de la gent gran i els afectes que hi entren en joc, la precarietat laboral del jovent, la vida adolescent, la realitat lingüística…), com en la realització cinematogràfica.” (Salvador Montalt, Club 7 Cinema).

Amb el suport de l’Ajuntament de Lloret de Mar i la Diputació de Girona.

Compartir
1r Semestre 2023 74 min.

Títol original: L'edat imminent

Col·lectiu Vigília, 2024. Catalunya. 74 min. Català, castellà. VOC. Projecció digital. Sessió sense numerar.

Video Youtube
Dijous
26
nov
Des de
4 €